torsdag 23 februari 2012

Tänk vilket underbart väder vi har haft i dag.
Jag har varit med Anki på Bellas och käkat 
och ve o fasa jag tog en sallad i stället för min vanliga 
bak potatis,men det var lika gott.
På eftermiddagen har jag äntligen kommit mig för
att rida det gick jätte bra hon hostade inte en enda gång.
I morgon ska vi åka till Jönköping och hälsa på Linda o Niklas
samt hämta vår lilla rymling Konrad som redan tillbringat en
hel vecka där.. det ska bli kul att träffa dom igen..
Det är tur att Johnny o Tess hjälper mig med hästarna 
när vi åker,,,

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en trevlig helg i Jkpg.
    Njut nu så du kommer hem o är lite glad igen.
    Kramar om

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevlig dag igår de gör vi om

    SvaraRadera
  3. Tjena tjejen!
    Ngt nytt på G?
    Eller är du som jag - ihoptrasslad av alla nya ideer
    o får inget gjort?
    Haha jag ska ner o byta på tvättmaskinen den skriker efter smutstvätt!
    Kramisar

    SvaraRadera